May 26, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/americanarmenianlegion.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

ں طوفان کیتھلین خطرناک روپ اختیار کر رہا ہے اور اس کے پیش نظر ملک میں درجنوں پروازوں کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق ایڈنبرگ، بلفاسٹ، مانچسٹر اور برمنگھم میں ہزاروں مسافر پھنس گئے ہیں

<div class="paragraphs"><p>آئی اے این ایس</p></div>
آئی اے این ایس

لندن: برطانیہ میں طوفان کیتھلین خطرناک روپ اختیار کر رہا ہے اور اس کے پیش نظر ملک میں درجنوں پروازوں کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق ایڈنبرگ، بلفاسٹ، مانچسٹر اور برمنگھم میں ہزاروں مسافر پھنس گئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : ووٹر آئی ڈی کارڈ نہ ہو تو پھر بھی ڈالا جاسکتا ہے ووٹ!

دفتر محکمہ موسمیات نے انگلینڈ کے علاوہ آئرلینڈ، اسکاٹ لینڈ اور ویلز کے کچھ حصوں کے لیے انتباہ جاری کیا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ خراب موسم کے پیش نظر برطانیہ کے ہوائی اڈوں سے روانہ ہونے والی اور پہنچنے والی 130 سے زیادہ پروازوں کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں : ملک کے سب سے عمر دراز ارب پتی لکشمن داس متل، کبھی تھے ایل آئی سی ایجنٹ، آج 23 ہزار کروڑ کے مالک

طوفان کے سبب برطانیہ میں درجہ حرارت میں اضافہ ہو گیا ہے، جس کے اتوار تک اتنا ہی رہنے کا خدشہ ہے۔ اسکاٹ لینڈ میں پروازوں کے علاوہ ریل اور کشتی خدمات بھی متاثر ہوئی ہیں۔

ماحولیات کی ایجنسی نے 14 الرٹ جاری کئے ہیں، جہاں سیلاب کا خطرہ ہے۔ دی گارجین کی رپورٹ کے مطابق، محکمہ موسمیات کے دفتر نے انتباہ دیا ہے کہ سمندر سے اٹھنے والی لہریں ساحلوں، ساحلی سڑکوں اور مکانوں تک آ سکتی ہیں، جس سے جان و مال کا نقصان ہو سکتا ہے۔

Follow us: FacebookTwitterGoogle News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *